هر گونه مشکل در صورتی که بیمار با کراتینین سطح تا 10.1 به را ندارد دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین پدر من به 9.4 افزایش یافته است اما پس از دو ماه آن را به 5.4 و بعد از سه ماه برای راه رفتن بیش از حد و مصرف گوشت و ماهی سطح کراتینین خود را دوباره به 10.16 می رود decresed. اما او هیچ علائم جدی است. آیا هر گونه مشکل اگر به دیالیز وجود دارد؟

در واقع، پس از کراتینین سطح تا 8.0، دیالیز در تقاضا باشد. بنابراین به عنوان وضعیت پدر خود را، سطح کراتینین است تا 10.16، او نیاز به درخواست کمک از دیالیز برای یک زندگی طولانی تر و بهتر است. اما به شما به عنوان گفت: او هیچ علائم جدی است، بنابراین من نمی دیالیز توصیه نیست، بنابراین به عنوان به او اجازه جلوگیری از برخی از دردهای غیر ضروری از آن به ارمغان بیاورد.

آیا هر گونه مشکل در صورتی که بیمار را به دیالیز وجود دارد؟

در واقع، به جز دیالیز برخی از درمان های جایگزین دیگر است که می تواند پدر خود را با سطح کراتینین بالا کمک کند وجود دارد زندگی می کنند بهتر و طولانی تر است.

یکی از بهترین راه های پیوند کلیه است، می تواند تمام مشکلات کلیوی برای یک بار را حل کند. اما ممکن است هزینه مقدار زیادی از پول نیاز دارند و افراد ممکن است خطر ابتلا به نارسایی کلیه دوباره روبرو هستند.

یکی دیگر پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. وجود دارد انواع بسیاری از گیاهان در آن، و برای افراد مختلف به دکتر خواهد شد سبزی های مختلف ترتیب. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

از بالا ما می توانیم می دانیم که اگر بیمار با سطح کراتینین تا 10.1 اما نمی خواهم که به دیالیز، آنها می توانند پیوند کلیه یا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را انتخاب کنید، هر دو آنها را می توانید آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-treatment/1423.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، سطح کراتینین 10 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: